terima kasih cinta



awak, terima kasih untuk 20/01/2013 .
bawak saya jalan jalan
belanja saya makan
topup minyak moto saya
jaga saya dengan hati hati
buat saya gembira
buat saya bahagia
saya happy sangat

tapi....
lepas saya balik je dari jumpa awak
saya rindu
rindu yang tak terkata
saya nak nangis
saya dah nangis
awak call untuk tenangkan saya
tapi saya lagi sedih
saya rindu awak
seriously ...
saya nak awak.
berada disisi awak tak kira masa
saat saya dah halal buat awak
bilalah saat itu akan berlaku?

semoga allah satukan hati saya dan hati awak
semoga allah halalkan saya untuk awak
semoga allah restu hubungan saya dan awak
semoga cinta kita bersatu
semoga kebahagiaan milik kita
semoga saya dan awak kekal bahagia
semoga harapan ini termakbul untuk suatu hari nanti
amin amin amin ya rabb ...



 


THANKS FOR READING

No comments:

Post a Comment