sure kita sahabat selamanya...

nak buat lagi entri..
kali ini entri memainkan peranan emosi yang high.
tersentuh tentang sahabat.

yana
fatin
asha
siti
kami sahabat.
orang kata kalau berdua pasti ada yang ketiga. bila dah ada yang ketiga akan ada perselisihan faham so kami berempat. mudah .. senang je nak pergi mana mana sebab dah ada couple .
okay cun!
selama kami bersahabat siapa kata kami sentiasa ketawa?
kadang kadang ada jugak menangis
ada jugak salah faham
ada jugak gaduh gaduh
ada jugak yang meninggi suara
sebab apa? sebab kami tak satu pendapat.
ada je yang nak di debatkan.
tapi akhirnya kami akan ketawa.
dalam persahabatan ini sebenarnya banyak dugaan .
even kita ada masalah, kita mesti nak jugak buat sahabat kita ketawa .
kita mesti berusaha nak buat dia gembira.
kita mesti.
asha sayang diorang ni.
kenal dengan diorang baru asha tahu macam mana happy nya ada sahabat.
walaupun kadang kadang mereka menyakitkan hati.
hahahahaha
jujurnya asha ni wehhh...
wehhh, aku tahu persahabatan kita masih baru . masih tak kukuh , hubungan ni masih goyah . aku tahu kita masih ada perasaan yang tak menyenangkan even antara kita sentiasa gembira . apa apa pun asha sayang korang . asha harap kalau kita ada masalah , tolonglah jangan pendam . kalau ada hal yang remeh pun bagi tahu je, aku tak nak ada dendam antara kita . aku nak kita bersahabat sampai bila bila. biar orang pertikaikan persahabatan kita , biar orang cakap apa pun tentang kita . kita tahu siapa kita dengan kita , kita tahu hati budi kita . kita cuma pertahankan persahabatan kita. aku nak korang kuat , aku tahu korang tabah. even yang lain mengecewakan , carilah sahabat yang membahagiakan . terima kasih korang yang sentiasa buat aku tersenyum bahagia .

terima kasih kerana membaca.

salam sayang....                  


 


THANKS FOR READING

No comments:

Post a Comment