ya allah,jika dia milik aku sepanjang hayat...

selamat pagi
pukul 

entri kali ni asha nak kongsi cerita asha
dengan korang.
asha nak cerita tentang EZAD.

ezad ni cinta hati asha.
walaupon dia bukan yang pertame yang pernah asha sayang
tapi mungkin dia yang terakhir.
itu[on kalau allah izinkan asha dengan dia.

asha sayang sangat kat ezad .
hmm,tak tau lah nak share macam mane kan.
tapi sayang tu ..
HAHAHA, sayanglah!


loving you is like breathing!
its not a choice its a need.
^_^
asha sayang ezad.

tapi malam ni asha sedih pulak.
asha rindu sangat dekat ezad.
rase macam nak nagis je tapi
setitik pon tak nak keluar.
mungkin asha letih kot.
dia nangis untok asha sampai tertido.
dia oenat sangat lah tu kan.
kene layan kerenah asha ni dari pagi lagi.
hmmm,
dia cakap dia sayang asha sangat sangat
dia tak nak orang lain
dia nak asha je.
dia pesan kat asha supaya jangan tinggalkan dia.
tapi asha tak berani nak janji.
kalau allah tarik nyawa asha nanti macam mane?
kan?
kesian dia.
tapi allah dah tetapkan perjalanan hidup kite.
mungkin dia akan dapat
yang lebih baik dari asha
sape tahu kan tuah manusie?
^__________^

tapi kalau bole asha  nak dia sampai 
nafas asha yang terakhir.
asha nak ezad je.
boleh ke?
ape ape pon asha sayang ezad !
sayang. .!
selamat malam sayang.
semoga lena mu ditmani dan dilindungi
oleh-NYA.
insyaallah, amin!
semoga kita dikekalkan hingga hujung nyawa.
saye sayang awak ezad!
tak terkata sayang saye untok awak.


THANKS FOR READING

6 comments:

mira nurul said...

hahaha ^______^

asha said...

diam sudah. . ^_____^

! Waniey Mahassan ! said...

Sayangnye awak kat dye kan :)
Waniey doakan jodoh korang berpanjangan :)
Aminn..

honey zatul said...

asha.. hope kau dengan dia kekal sampai bile2. amin..

asha said...

^_____^ Terima kasih waniey. amin..

asha said...

thanx honey.. ^_____^ amin..

Post a Comment