S A H A B A T

selamat malam
^_____^


entri kali ni asha terasa nak tulis tentang budax ni.
korang kenal dia sape?
HAHAHA,
dia sahabat asha.
name dia mea.
asha kenal dia masa asha pindah sekolah kat PD nun!
korang cakap lah bile masa kitorang tak bersame?
takkan ade masa tak bersama.
mane ada mea kat situlah asha.
HAHAHA,kongsi ape-II je.
mea cakap barang kau barang aku,
barang aku barang akulah!
HAHAHAHA, tulah mea.
kalau dia tak de susah woo idop asha.
dulu masa zaman sekolah lah.
(macam dah lame plak tinggal skola nun!)
setiap pagi asha akan amek dia kat depan rumah.
pagi-II je dah text,
:kita g awallah,aku nak g isi minyak:
:wei,kau siap cepat tau aku nak datang awal ni:

HAHAHA
tulah ayat text setiap hari mea akan dapat
dari asha.
mea pon layan kan aje text tu pagi-II.
=='
balik je sekolah mesti lepak.
rutin harian lah bole dikatakan.

tapi kitorang rapat tak lame.
asha kene balik tempat asha.
asha kene pisah dengan mea n kawan-II 
yang lain.
time tu allah je lah yang tau ape asha rase.

korang pernah terpisah dengan sahabat korang?
hmmm,
tapi jarak tu bukan penghalang segalanye.
kitorang masih berhubung sampai sekarang.
walaupon tak selalu contact
tapi asha sentiase ingat kat mea.

S U M P A H !
asha rindu gile dengan mea.
asha nak macam saat-II kitorang kawan dulu.
hmmm,
tapi tu semue kalau.

mea sangat awesome!
^_____^


sekian!
terima kasih kerana membace.


THANKS FOR READING

4 comments:

SunnyFunny said...

helo .
faizah follow sini .

:)

ENRECCA :) said...

datang singgah :D :D

asha said...

done follow u... tq

asha said...

done...

Post a Comment