NURSHAHIRA ASHA o_O

selamat 'PAGI'
pukol 4:22AM


kenal budax dekat atas nun?
HAHAHA,
asha le tu..
^________^

entri kali ni asha nak cerita pasal asha.
nak syok sendiri jap.
lagi pon asha tak pernah tengok kaki blogger buat entri tentang diri sendiri.
asha ni je yang sengal 'sikit'

okay..
kita starting ek.?

full name NURSHAHIRA BT MUSA
tu nama dalam IC tau.
korang boleh panggil asha.
sebab name tu dari kecik lagi.
28.11.2012 ni genap umur asha 18tahun
^___^
pukul 3:05am asha selamat lahir di
 HOSPITAL TENGKU AMPUAN RAHIMAH
asha ade dua orang adik beradik dan
asha anak yang kedua.
asha ade abang.
nama dia MUHAMMAD SHAHID(22tahun)
mama pulak SANISAH BT DOLLAH.
abah jugak MUSA BIN HJ.RAMLI.
okay..
asha suka makan asam pedas ikan pariN KOBIS MASAK LEMAK.
perghhh..
mavellous.. HAHAHA
asha suka milo ais  & coke.
asha ni jenis yang terpaksa.
kenape?
sebab kalau asha pergi mana2 dan dengan sape
mesti asha kene pakse.
asha yang mengada-ngada.
asha bukan seorang yang sosial.
asha bukan budak baik
tapi asha tak jahat.
???
HAHAHHA,
asha suka buat orang sakit hati,
buat orang kecewa,
buat orang sedih dan sebagainya.
tak caye?tanye dia.. HAHA

asha nak jadi architect,
harap sangat.
seronok..
ingat nak jadi pelukis.asha minat lukis 
tapi mama tak bagi.
mama cakap susah nak dapat keje.
kalau kaya boleh lah bukak galeri.
tapi asha bukan orang yang mampu.
HEHEHEHE,

asha bahagia dengan idop asha sekarang.
dan bertambah bahagia dengan kehadiran dia.
terima kasih ezzad..
^_______^

ezzad mampu buat asha tersenyum,
menangis,gembira dan semue lah perasaan.
hahah,

k lah.. 
asha tak tahu nak story mory ape lagi.
~the end~

sekian!
TERIMA KASIH KERANA MEMBACA.
^______^

THANKS FOR READING

4 comments:

A Girl Like You said...

Hey, blogwalking :)
thanks cerita pasal diri kamu ;p

Alex Irfani said...

kunjungan hangat.. kunjung balik ya. jangan lupa follow ya.. :D

asha said...

hey.. thanx. i will follow u back.. hehehe

asha said...

hahahahha.. i will follow u back.. singgah selalu ye

Post a Comment